Show simple item record

dc.contributor.authorTiainen, Maijaterttu
dc.date.accessioned2020-10-30T08:12:18Z
dc.date.available2016-01-04
dc.date.issued2016-01-15
dc.identifier.isbn978-952-61-1983-0
dc.identifier.urihttps://erepo.uef.fi/handle/123456789/16061
dc.language.isofi
dc.publisherItä-Suomen yliopistofi
dc.publisherUniversity of Eastern Finlanden
dc.relation.ispartofseriesPublications of the University of Eastern Finland. Dissertations in Social Sciences and Business Studies
dc.relation.isversionof978-952-61-1982-3
dc.titleUudelleen organisoitujen palvelujen laatu asiakkaan arvioimana : seurantatutkimus terveydenhuollon hajautettujen päivystyspalvelujen keskittämisestä
dc.contributor.departmentSosiaali- ja terveysjohtamisen laitosfi
dc.contributor.departmentDepartment of Health and Social Managementen
dc.type.publicationinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.contributor.organizationYhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta, Sosiaali- ja terveysjohtamisen laitosfi
dc.contributor.organizationFaculty of Social Sciences and Business, Department of Health and Social Managementen
dc.format.contentfulltext
dc.identifier.urnhttp://urn.fi/URN:ISBN:978-952-61-1983-0
dc.publisher.countryfi
dc.publisher.placeKuopio
dc.relation.issn1798-5757
dc.relation.numberinseries113
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.type.ontasotVäitöskirjafi
dc.type.ontasotDoctoral dissertationen
uef.publication.id8707
dc.contributor.facultyYhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekuntafi
dc.contributor.facultyFaculty of Social Sciences and Businessen
dc.format.displayContentJulkaisun kokotekstifi
dc.format.displayContentFulltext of publicationen
dc.subject.disciplineterveydenhuollon hallintofi
dc.subject.disciplinehealth management scienceen
dc.type.coarhttp://purl.org/eprint/type/Thesis
dc.type.displayTypeVäitöskirjafi
dc.type.displayTypeDissertationen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record