Vastuullisen markkinointistrategian vaikutukset yrityksen taloudelliseen suoriutumiseen
Financial performance impacts of responsible marketing strategy
Tiedosto(t)
Luettavissa vain kampuskirjastoissa
Päivämäärä
2024-03-22Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedot
Myllymäki, Viivi
Pro gradu
Julkaisun kokoteksti Luettavissa vain kampuskirjastoissaJulkaisija
Itä-Suomen yliopistoYhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta, Kauppatieteiden laitos
palvelujohtaminen
Avainsanat
palvelujohtaminen yritykset yhteiskuntavastuu service management enterprises societal responsibility företag samhällsansvar responsible marketing corporate social responsibility strategic marketing financial performance vastuullinen markkinointi yritysten yhteiskuntavastuu strateginen markkinointi taloudellinen suorituskyky
Kokoelmat
Julkaisut tässä kokoelmassa ovat suojattu tekijänoikeuksin. Aineistoa voidaan ladata ja tulostaa henkilökohtaiseen käyttöön. Kaupallinen käyttö on kiellettyä.