Opiskelijoiden haasteellisuudesta ammattiopintoihin sitoutumisen substanssiteoriaan : Grounded theory -menetelmän soveltaminen ammattioppilaitoksen opettajien kuvauksiin opetettavistaan
Files
Date
2003-02-28Metadata
Show full item recordThere is a printed version of this title
Open title information in UEF Primo
Koskela, Hannu
Dissertation
Fulltext of publicationPublisher
University of JoensuuFaculty of Education, Department of Special Education
special education
Joensuun yliopiston kasvatustieteellisiä julkaisuja, 0086
ISSN: 0781-0334
ISBN: 952-458-314-3
ISSN: 0781-0334
ISBN: 952-458-314-3
Keywords
erityispedagogiikka special education ammatillinen koulutus - opiskelijat - ominaisuudet ammatillinen koulutus - opiskelijat - ongelmat ammatillinen koulutus - opiskelijat - kyvykkyys ammatillinen koulutus - opetus opettajat - ammatillinen koulutus
Collections
- Väitöskirjat [2719]
Publications within this content type and its collections are copyrighted content. Content can be downloaded and printed for personal use. Usage without proper citations and commercial use is prohibited.
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Hyvärinen Kari; Tossavainen Kerttu; Saaranen Terhi (Hoitotieteiden tutkimusseura HTTS r.y., 2017)Tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata terveysalalla työskentelevien opettajien kokemuksia henkilökohtaisesta ja työyhteisönsä työhyvinvoinnista. Lisäksi selvitettiin vastaajien tyytyväisyyttä ammatilliseen osaamiseensa ja ...articleartikkeli
-
Hänninen, Kirsi (Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2023)Available only in campus librariesPro graduMasters thesis
-
Määttä, Mirja (2019)The study examined a preparatory vocational education project from the perspective of NEET youth (not in employment, education or training) aged 17-24 and the project staff. Interviews were used to find out the young ...