Globaalille kohderyhmälle suunnattu markkinointiviestintä sosiaalisen median yhteisöpalvelussa : tapaustutkimus Nokia Oyj:n markkinointiviestinnästä Facebook -yhteisöpalvelussa
Tiedosto(t)
Luettavissa vain kampuskirjastoissa
Päivämäärä
2012-05-22Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedot
Kerman, Jonna
Pro gradu
Julkaisun kokoteksti Luettavissa vain kampuskirjastoissaJulkaisija
Itä-Suomen yliopistoYhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta, Kauppatieteiden laitos
pk-yritysten markkinointi ja kansainvälinen liiketoiminta
Avainsanat
pk-yritysten markkinointi ja kansainvälinen liiketoiminta business marketing and international business
Kokoelmat
Julkaisut tässä kokoelmassa ovat suojattu tekijänoikeuksin. Aineistoa voidaan ladata ja tulostaa henkilökohtaiseen käyttöön. Kaupallinen käyttö on kiellettyä.