A Teacher as an Improver of Overall Well-being in School. How Teachers in Upper Secondary Education Regulate their Dialogue and Authenticity (Opettaja kouluhyvinvoinnin edistäjänä. Toisen asteen opettajat dialogisuutensa ja autenttisuutensa sääntelijöinä)
Tiedosto(t)
Päivämäärä
2009-05-30Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotJulkaisusta olemassa myös painettu versio
Avaa julkaisun tiedot UEF-Primossa
Nurmi, Pirkko
Väitöskirja
Julkaisun kokotekstiJulkaisija
Kuopion yliopistoYhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Kuopion yliopiston julkaisuja. E, Yhteiskuntatieteet, 170
ISSN: 1235-0494
ISBN: 978-951-27-1300-4
ISSN: 1235-0494
ISBN: 978-951-27-1300-4
Kokoelmat
- Väitöskirjat [2596]
Julkaisut tässä kokoelmassa ovat suojattu tekijänoikeuksin. Aineistoa voidaan ladata ja tulostaa henkilökohtaiseen käyttöön. Kaupallinen käyttö on kiellettyä.