Browsing by Main subjects "markkinointi"
Now showing items 1-20 of 26
-
Alaistaitoihin liitettyjä merkityksiä keskijohdon kontekstissa
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2014)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Arvonluonti joukkueurheilussa : case: Kalpa-Hockey Oy
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2011)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Asiakkaiden osallistumishalukkuus uusien hyvinvointimatkailupalvelujen kehittämiseen Vuokatissa
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2011)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
B2B asiakassuhde : asiakassuhteen päättyminen promootiotoimiston ja asiakkaan välillä
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2014)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Brandiorientaatio kuntoliikunta- ja fysioterapiapalveluita tarjoavissa yrityksissä
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2010)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Complaint behaviour in the context of airlines
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2015)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Craft entrepreneur's growth-motivation : a case study of female entrepreneurs in North Karelia
(Joensuun yliopisto; University of Joensuu, 2004)info:eu-repo/semantics/book
-
Differences in perceived aesthetics, emotions, trust, and behavioural intentions between campaign images created by AI and human
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2024)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Eettisen kuluttajan kuluttajaidentiteetti reilun kaupan kuluttajien keskuudessa
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2015)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
How Finnish beer consumers value different elements of a beer product in their purchase decisions?
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2013)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Hyvinvointi-matkailutuotteen kehittäminen asiakkaan osallistamisen avulla : narratiivinen menetelmä
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2012)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Impact of service orientation on financial performance
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2015)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Inbound marketing in B2B software companies
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2023)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Involving elderly consumers in service development
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2014)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Kuluttajien private label - brändisuhteet
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2015)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Miksi lähden - miksi en? : opiskelijavaihtoon lähtemisen taustalla vaikuttavat tekijät kauppatieteilijöillä
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2015)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Motivation based segmentation of Sulkava rowing race event visitors
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2011)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Overtourism destination: Finding the positive message in overtourism DMOs social media
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2022)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
"People, planet, food" :vastuullinen markkinointi elintarvikemainoksissa
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2015)info:eu-repo/semantics/masterThesis
-
Projected image of Finland as a tourism destination to Chinese tourists
(Itä-Suomen yliopisto; University of Eastern Finland, 2018)info:eu-repo/semantics/masterThesis